SIMULÁTOR L-410

Létání je věc, která nás fascinuje od pradávna. Většinou jsme však pouze pasažéři. Jaké to ale je letadlo pilotovat a ne jen sedět u okénka? Šancí, jak to zjistit, je málo. Některé možnosti jste určitě sami zkoušeli a tak víte, že mnohdy neodpovídají skutečnosti.

Proto jsme se rozhodli vytvořit tento unikátní letecký simulátor, kde můžete prožít let v kůži pilota. Abychom dosáhli co nejrealističtějšího zážitku, postavili jsme trenažér z dilů skutečného letadla. Vybrali jsme letoun vyráběný v české republice, který létá po celém světě v extrémních podmínkách i na ty nejsložitější letiště. Koupili jsme kokpit těsně před sešrotováním, dopravili do Prahy, vše rozebrali, zrepasovali a znovu složili.

Máme tedy skutečný kokpit letadla a ne jen jeho plastovou kopii. Můžete si tak vyzkoušet veškeré ovládání a práci s přístroji v reálném prostředí.

Díky nejmodernějšímu softwaru a špičkové projekční technice Vás přeneseme na libovolné letiště světa. Necháme Vás zažít krizové situace a naučíme Vás základy pilotáže. Získáte tak unikátní zážitky z pohledu pilota, na které při Vašich dalších cestách letadlem budete rádi vzpomínat.

TECHNICKÉ PARAMETRY L 410

Sériově vyráběný celokovový hornoplošník L 410 UVP-E20 poháněný dvěma turbovrtulovými motory GE H 80-200 a vrtulemi AV-725 je určen pro přepravu až 19 cestujících, nákladu nebo pro speciální mise. Letouny řady L 410 jsou provozovány ve více než 50 zemích, na pěti kontinentech světa, přičemž největší část byla dodána do Ruska a dále pak do Afriky, Jihovýchodní Asie, Jižní Ameriky a do Evropy. Doposud bylo vyrobeno více než 1 200 kusů.

Letouny L 410 se vyrábějí již více než čtyřicet let a jsou úspěšné především díky své bezpečnosti provozu a spolehlivosti. V současné době vyráběný model L 410 UVP E20 je oblíben pro své vynikajícími letové vlastnosti a má řadu výhod:

  • Schopnost vzletu a přistání na krátkých nezpevněných drahách (STOL)
  • Nízké náklady na provoz a údržbu
  • Výborný výkon ve vysokých teplotách a vysokých nadmořských výškách
  • Schopnost provozu extrémních klimatických podmínkách (od -50°C do +50°C)
  • Robustní zatahovací podvozek
  • Variabilita vybavení s možností instalace speciálních výměnných kitů
  • Velký zavazadlový prostor
  • Vyniká svou bezpečností provozu
  • Disponuje nejprostornější kabinou pro cestující ve své kategorii